Vážení rodiče a uchazeči, před zahájením studia je potřeba splnit několik důležitých úkonů. Chceme Vás touto cestou pozvat na informační schůzku, která se bude konat ve středu 25. 6. 2025 ve velkém sále v budově školních dílen (zelená budova naproti školní jídelny). Harmonogram třídních schůzek: Obchodní akademie, Informační technologie 1 .A, 1.D od 15:30 do 16:30 hod. Dopravní prostředky, Strojírenství, Elektrotechnika 1. B, 1.C, 1.E od 16:45 do 17:45 hod. • Úvodní informace, seznámení s vedením školy a třídními učiteli. • Informace třídních učitelů v kmenových učebnách, fotografování žáků, platby ISIC, přihlášky DM, dotazy. Na informační schůzce spolu vyřešíme všechny důležité záležitosti, které jsou potřebné k nástupu do 1. ročníku. V tento den také budeme fotit žáky na jejich ISIC karty a budeme vybírat poplatek 360 Kč (prosíme o přesnou hotovost, platba kartou není možná). V následujících dnech obdržíte další e-mail s dotazníky na stravu, vystavení ISIC karty a osobní dotazník, které bude potřeba elektronicky vyplnit. Pokud se na schůzku nemůžete dostavit, prosíme o zaslání fotografie (nejlépe u bílé stěny) Vašeho dítěte do e-mailu a o zaplacení poplatku 360,- Kč na účet školy. Do poznámky prosím uveďte celé jméno dítěte. Níže přikládáme účet školy, na který poplatek uhraďte. Č.ú.: 5633771/0100